HMmmmm

Hmmm min tankar det bara åker runt i huvudet... =(
Vädret gör ju inte saken bättre heller. Fy vilket väder.. Regn och rusk.. nej fy....

Ska vi göra de om det nu blir så el ska man inte.. ja vem vet svaret på en sån sak...
Sen så har man detta som vaccination. Ska man göra det el ska man inte.. Alla säger att man ska de men ja vet inte.. Men antar att man ska göra de, måste bara få tummen ur o gå iväg.

Annars då så är det ganska bra.. lite hosta o så.

Helgen var bra. Mika och Matilda var här o hälsade på så det blev Tacos o buzz spelande + TP på Lördagen. Söndagen blev det promenad o sen köra de till Örebro så det fick gå på bussen där.
Tack för en trevlig kväll/helg!!

Annars idag så har man inte gjort så mkt. Lekt med barnen och tvättat två maskiner med tvätt:) duktig jag är!!

Nej nu ska ja ta o göra lägga Lucas, sen bus igen men Linus..


ha det bra alla jag känner!!

Älskar er min familj vad skulle ja göra utan er!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad är det du funderar på gumman?

2009-11-17 @ 09:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0