Tisdag!

Idag så har ja varit o vägt Lucas och allt ser bra ut:) passade på att väga och mäta Linus oxå då..
Jag har bakat en sockerkaka idag. det tyckte ja var bra gjort av mig.. hihi inget ja brukar göra. men men någon gång måste man ju.
Mamma o pappa kom hit o hälsade på idag. det var kul!! De saknade barnbarnen:) förhoppningvis mig o Stoffe oxå.(lite i alla fall) Vi fikade o pratade.

Har köpt ett nytt köksbord idag. Ett mindre än det vi hade, de andra var så stort. det blev jätte bra!!

Annars har ja varit på Gymnastik ikväll o när ja kom hem kl 19,30 så var mor o far kvar:) Men nu har de åkt hem igen. Stoffe är o spelar volleyboll o barnen sover. Så nu blir det snart soffan o sen tv tittande:) på kanal 5 så klart kl 21.00 :)


Ha det bra. (Ta hand om er!!)


Älskar min underbara familj


pussssss o kraaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag får stunder då ja bakar för glatta livet ;) Haha

2009-11-11 @ 07:37:14
Postat av: Carro:B

Hur mkt vägde pojkarna nu då och hur långa var de???Miss you! Puss puss

2009-11-12 @ 16:10:11
URL: http://cbergvalls.blogspot.com
Postat av: evelina

Hejsan gumman!!



Nu har jag hittat hit med =) kul att läsa lite om dig o familjen. Pratar juh inte så ofta menar jag=) Kramar på dig!!!

2009-11-12 @ 18:33:47
URL: http://snoengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0