Nora Marken

Japp idag är de marken i nora... Jag ska jobba på systemet där idag... sen gå en sväng på den innan man åker hem till familjen.

Den 17/9 är de lindesbergsmarken!!! :P 

Händer annars då... jag har fått förlängt på systemet i Linde med två månader så jag vet vad jag ska göra i sep och okt i alla fall men sen får vi se vad som händer men man blir säkert kvar där.. :P det är så himla roligt att jobba där, man lär sig nå nytt hela tiden...

På onsdag nästa vecka ska jag på vin provning... viner från Italien och Stoffe har ett möte som han måste gå på och då skulle snälla Katina och Anna passa våra barn.. hoppas det går bra!!!

Sen på Torsdag morgon åker vi till Finland med båt och ska hälsa på Evelina & tommi i 1 vecka ca.. Ska bli så kul!! det var inte så länge sedan vi sågs. de kom hit en kväll när de var på besök i Sverige.. Ska bli kul och se vad barnen tycker om att åka båt... men det finns ju mkt att göra för barnen på dag tid. åker med morgon färjan som gick 7.45 tror ja det var och så är vi framme i Åbo kl 19.30 sen är de ca 2 timmars bilfärd med bilen som vi ska ha med oss så klart innan man kommer till Tammerfors där de bor.

Detta blir våran familje semester.. har ju varit till parken zoo i en dag me familjen så nu blir det lite längre tur...


Fick reda på en så kul nyhet för någon vecka sen och jag är så glad för de!! får inte säga något till nån om det men det var bara de närmaste som visste och så jag!! man blir ju hedrad över de!! Tack för förtroendet!! :)

Carro Bergwall: miss you... måste träffas snart!!!!

Nej nu ska jag göra frukost åt min familj.. sen blir det jobbet!!


Ha en super bra dag och helg!!

Ta hand om varandra, lev idag imorgon kan det vara försent..

PUSS OCH HEJ







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0