Vår???

Ja är våren på gång nu tro, man kan ju bara hoppas på de. Vill ha vår o sommar nu!!!

Annars så har Lucas fyllt 1 år. Vad fort tiden går.. :) men det är kul att se vad de utvcklas.

Idag så står det gymnastik på schema, hoppas de blir en bra träning som det var förra gången. :) o så ska vi äta vofflor me sylt o glass. MUMS!!

Imorgon ska ja åka till Hällefors o ha gymnastik.. ska oxå bli kul, men ja vet inte om vi ska sova kvar el om ja ska åka dit o hem igen. får se om ja får me mig Stoffe och barnen en sväng kanske. :)

Nej nu ska ja ta o äta lite innan de är dax att hämta Linus på dagis. han tycker det är så roligt att vara där.

Älskar min familj o alla mina vänner runt om i hela världen!!

Puss o Hej!! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Och vi älskar dig! ;)

2010-03-17 @ 09:00:55
Postat av: Lotta

Hör av dig till mig! Jag behöver färg o storlek du önskar på skorna du vann! Hälsn. Lotta =)

2010-03-25 @ 22:16:08
URL: http://esmeralda71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0