Fredag

Blev en snabb sväng till örebro med barnen och Fanny, tack för att du följde med!
Handla lite filmer o sen någon leksak,
nu sitter vi o väntar på att pappa Kristofer ska komma hem!
När vi kommer till marieberg så ser jag en släpkärra som jag känner igen och då tittade jag lite på bilen o där satt Maria och Torgny i en ny bil som de har köpt! :)
Världen är bra liten!!


Det blir grillning och så kommer Micke upp o ska dricka öl med Stoffe o de skulle väl gå ut sen till krogen.
Då ska jag ta o fixa mer gympa papper o dricka vin :)
(kan ju hoppas att det inte blir för mkt vin då, så det blir fel i papprena)

Jobbar kväll imorgon o sen så är det delad tur på söndag.

Nej nu ska ja gosa med barnen!! fika lite kanske..


Kram på er!

Kryssning snart hoppas jag.....


Kommentarer
Postat av: Carro:B

Absolut det ska vi fixa...vi kan nog den 27-28/8 0m vi får barnvakt;) Miss ya!! Pusssssen

2011-08-13 @ 22:33:13
URL: http://www.cbergvalls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0