tisdag

Ja idag är det tisdag 2/8 och det går så fort!!

Lite uppdatering om min och Katinas dag på Loka och det var helt underbart!!
God mat, härlig massage och jätte trevligt sällskap.
Tack Katina för en trevlig dag...
Och alla roliga "citat" HAHAHAHA
Ska se om ja kommer ihåg de!!


På vägen hem från loka fick vi med oss Ebba till Lindesberg och hon stannar till idag tisdag,
Igår så åkte vi till en sjö och badade och barnen tyckte det var jätte kul..
ville inte åka därifrån :)

Sen hem och äta lunch och sen sova en stund. då fixade jag och Ebba den andra poolen vi har o fyllde den med vatten och väntade på att barnen skulle sova klart så de fick pröva den och de älskade den!! :D

Vi var ute hela dagen och när kvällen kom så var men väldigt trött!


Idag tisdag vet jag inte vad som händer förutom att jag börjar o jobba kl 14-21.30
sen resten av veckan så är det dag som gäller 6.45-14.
Ledig helgen igen!


På onsdag kväll ska jag gå på ett möte om skogsknyttet. det är som mulle fast för mindre barn.
Våra barn ska börja på de hade vi tänkt, om det tycker det är kul vill säga!


Nej nu ska jag äta frukost med barnen!!

Ha en bra dag!!




Kommentarer
Postat av: Carro

Låter som du har det mysigt =)

2011-08-02 @ 20:51:38
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/
Postat av: Katina

Tack själv!!! Citaten gjorde bara dagen ännu bättre ;)

2011-08-03 @ 16:54:18
Postat av: Katina

Tack själv!!! Citaten gjorde dagen ännu bättre ;)hihi....

2011-08-03 @ 17:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0