Torsdag

Torsdag och jag är ledig. Ledig imorgon oxå sen jobbar jag lördag kväll och söndag delad tur!
Detta är min sista jobb vecka på sommar schemmat och sen så är man ledig 2 veckor innan skolan börjar.
Puh det ska bli intresant och se.. Hoppas de skickar ut schemma snart, så man kan planera lite för ev lite extra jobb.

Annars så har Linus feber och Lucas är frisk, det busar som vanligt efter Linus fått i sig lite alvedon :)
Vädret är väl så där, börja tycka att det är kallt nu ute o känns som hösten är här snart..

För övrigt så trivs vi jätte bra i huset o det börjar på att ta lite form ute o vi planerar lite invändigt oxå som vi tar när det blir höst och vinter.  :)

Önskar bara ibland att man hade mer tid att träffa sina vänner, men de här två veckorna som jag är ledig ska jag ta o träffa de, en tur till hällefors o hälsa på alla där, någon kaffe tår oxå.
sen får vi se om det ev blir en tur någon annanstans typ Gävle!! :P ska fråga gubben vad han tycker om de.
Hoppas vi kan ta en kryssning snart oxå!
Ska kolla upp så ni inte har nå annat inplanerat då.

Nej nu ska jag ta o njuta av min kopp kaffe sen ska jag o barnen leka lite med bilar. :)


TILL KATINA!

Hoppas du har det bra!
Här är det bra, men saknar dig!!
Ta hand om dig!

Kram på dig. :)

(ha det trevligt nu!)












Kommentarer
Postat av: Carro

Skönt med semester!

2011-08-11 @ 21:25:58
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/
Postat av: jenny

Ja det är skönt att ta de lungt innan de börjar igen!!!

2011-08-12 @ 06:58:47
Postat av: Anonym

Ska kolla läget för kryssningen;) Hoppas ni kommer uppåt:)Tror Danne är ledig vecka hmm...34;) Love you! Puss puss

2011-08-12 @ 13:24:27
Postat av: Carro Bergvall

Hehe...glömde skriva namn på inlägget ovan;)

2011-08-12 @ 13:25:24
URL: http://cbergvalls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0