Fredag

Ja då har det gått en vecka av denna ledigheten som man fick i sommar...
Igår så åkte jag o barnen till Hällefors där mor o far skulle fira mig, eftersom de inte hade gjort det än och inte hinner nu när det är semestertider på affären.

Hann med att hälsa på Maria Karlsson oxå, vi tog en fika hos henne och barnen busade med deras hund.
Efter de så åkte vi till farmor, farfar o fastrarna innan vi begav oss till mormor o morfar, där vi skulle sova över.
Det blev mycket lek o bus där!

Runt kl 20 så tog jag och Maria en lång promenad med hunden deras och det var skönt att gå en sväng och prata av sig!

Sen hemma till mor o far o kolla om barnen sov men det gjorde de inte så det var bara att sätta fart att lägga de. :)

Idag när mor o far åkte till jobebt så åkte vi igen till farfar, farmor o fastrarna innan vi skulle åka hem till Lindesberg igen!

Hemma igen! :)
Borta bra men hemma bäst!!!

Nu så leker barnen med bilarna o mamma Jenny ska ta en kopp kaffe!

Ikväll blir det tacos med gubben och Katina!! :)
Mums!


Ha en bra resa nu när ni åker iväg Fam Karlsson/Sundqvist!!


*Grattis till Carro i Gävle som fyller år idag!! *
Kram på dig


puss o kram!







Kommentarer
Postat av: Carro:B

Tack så hemskt mkt gummsi lummsan min;) Love you babe!! Pussen

2011-07-22 @ 23:21:29
URL: http://www.cbergvalls.blogspot.com
Postat av: Carro

Synd att jag jobbade så vi inte hann att träffas! =/

2011-07-23 @ 17:01:50
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/
Postat av: Katina

Tack för tacoskvällen!!!!! Jag väntar på räkningen ;)

2011-07-25 @ 18:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0