Lördag!

lördag och jag är ledig!! :)
Ska plocka lite och sen vet ja inte vad som händer.. Kaffe blir det snart!
 vet i alla fall att kusin Erica med sambo
kommer hit i eftermiddag o vi ska grilla lite o så..
Hoppas vädret blir lite bättre!

Annars så har ja gjort färdigt rabarbersaften så nu står den i kylskåpet och blir kall!

Sitter o planerar lite på födelsedagsfesten som man ska ha,
har lite ideer så vi får se vad som händer!!! :P

Vad jag önskar mig vet ja inte riktigt!!


Ha en bra helg!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Carro

Säg till så fort du kommer på något du vill ha =)

2011-07-02 @ 20:58:40
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/
Postat av: jenny

Ja du ja vet inte vad... men om ja kommer på så meddelar ja det!!

2011-07-03 @ 15:30:49
Postat av: Carro:B

Ska kolla barnvakt jag;)Som Carro sa, meddela om du kommer på något du önskar dej;)Miss ya!! Kraaaamar

2011-07-04 @ 16:06:21
URL: http://www.cbergvalls.blogspot.com
Postat av: jenny

bra.. messa när du vet!!!:)

2011-07-04 @ 18:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0