Måndag

Måndag hela dagen och jag ska jobba kväll.
Tisdag: dag
Onsdag: Ledig
Torsdag: dag
Fredag: Kväll
Lördag: halv dag
Söndag: ev Ledig


I lördags så var vi till Norrköpping o kollade in dinuosarium,
det var kul och barnen tyckte om de!!
Var en mysig dag!

Sen har det varit lite fel på bilen så Ebbas Mattias har den nu och ska
fixa kopplingen på den.. TACK för HJÄLPEN!!!

Snart så är det dax att fylla år oxå,
men ja har ingen ångest för det i alla fall.
Vet inte än vad jag önskar mig!! :/



Nej nu ska ja äta frukost med mina barn..

Ha en bra dag!!!

Kramar på er!




Kommentarer
Postat av: Carro

Tänk Tänk Tänk! Något måste det väl finnas som du vill ha? som du behöver? =)

Är det någon tid sagt förresten?



Puss

2011-07-11 @ 21:14:40
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/
Postat av: jenny

Nej ja vet inget än... :) räcker att ni kommer :) har inte sagt någon tid än.. återkommer om de på sms!!! kram på dig :D

2011-07-11 @ 23:39:22
Postat av: Carro

Om du känner mig så vet du att jag aldrig skulle komma tomhänt ;) Gör så! Puss

2011-07-12 @ 07:49:27
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0