Örebro

Ja uppe med tuppen idag!! :)
Lite kaffe så vaknar man till...

Ja igår så åkte jag, barnen och Katina ut i skogen och vi hittade ingen svamp men barnen hittade en jätte stor vatten pöl att springa i o det tyckte de var kul.
Efter de så åkte vi hem och åt lunch, sen fick de sova lite. under tiden de sov så tog jag & Katina det väldigt lungt.. Gjorde lite mat som skulle ätas på kvällen, tvättade och duschade.

På eftermiddagen så åkte jag, Anna och Katina till Örebro för lite shopping, bara vi tjejer!!
det var grymt kul..
Blev lite handling oxå :D
Vi var till ikea, rusta, skokanonen och marieberg!!
Sen på vägen hem så åkte vi in på Ica Maxi o handlade lite.....

Idag vet jag inte vad det blir för nått, ev träning kl 10 och utelek med barnen för det verkar bli fint väder idag!
Kanske någon tvätt oxå. (det brukar finnas tvätt)
Får se om Katina vill komma hit o busa med oss ev kanske Anna kommer med deras släpkärra så vi kan slänga lite buskar o så.....

Nej nu blir det kaffe!!

Kram kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Katina

:) buuusa!

2011-07-27 @ 09:17:23
Postat av: Carro

Önskar så att jag bodde närmre så jag kunde vara med på allt skoj!

2011-07-27 @ 21:32:16
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/
Postat av: jenny

Ja det önskar ja med.. :)

2011-07-28 @ 20:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0