vänner!

Vänner
 
En vän står vid din sida oavsett vad ,
En vän släpper aldrig taget om dig vad än du gör,
En vän hjälper en att förstå,
En vän gör allt för att du ska vara lycklig,
En riktig vän vänder dig aldrig ryggen,
en riktig vän svälter sin stolthet för sin vän,
En riktig vän känner empati, man delar alla känslor med varandra hur sårad man än blir av sin vän ,
Hur jag vet att jag har en riktig vän?



Vet inte vad ja ska skriva riktigt, känner ibland att man inte har vänner!
Fick ett sms igår gjorde mig ledsen och arg, mina tårar började rinna på mina kinder och Kristoffer
var där snabbt o tröstade mig.
Fick ett annat sms tidigare i veckan oxå så jag blev ledsen av!
Två på en o samma vecka, vad kan vara oddset på de!?
Varför säga en sak o sen blir det inte så i alla fall, har man suttit och väntat och längtat så blir det inte så.
Det går bra att träffa alla andra men inte mig :(

Ibland känns allt så tomt, klart jag har vänner här i Lindesberg men man saknar ju sina gamla vänner som man
har ett förflutet med oxå!
Jag kanske skulle ha tagit bilen o komma till er men jag har jobbat så mycket nu så jag
känner att jag skulle vilja vara hemma plus att ni inte sett vårat hus som vi har flyttat till..

Nej nu ska jag ge mig o skriva innan jag börjar gråta!!

Kram på er KL, LL, LL, CHL, KM och AH!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Carro

ÄLSKAR DIG vännen!

Du vet att jag ALLTID finns och jag hoppas verkligen inte att du känner så om mig!!

2011-07-20 @ 07:03:23
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/
Postat av: jenny

Nej jag känner inte så om dig.. Älskar dig oxå!! Tack för att du kom i lördags..

2011-07-20 @ 07:08:59
Postat av: Carro

Om jag kunde så skulle jag vara hos dig varje gång du behöver mig på bara en sekund!

2011-07-20 @ 07:18:25
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/
Postat av: jenny

Ja jag vet fast då måste du ju fixa körkort!! :) Jag vet att du bara är ett telefonsamtal bort!!

2011-07-20 @ 07:28:12
Postat av: Carro

Ja jag vet! Får fan ta och ge mig en spark i arslet snart :)

2011-07-20 @ 07:46:17
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/
Postat av: jenny

HAHAHA ja det tycker jag... :) förresten så är du med där det står kram till..... i mitt blogg inlägg. chl

2011-07-20 @ 07:54:00
Postat av: Carro

Förstod det :) Men ville ändå vara säker! KRAM till dig också vännen!

2011-07-20 @ 21:42:22
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/
Postat av: Carro:B

Skriv ut vilka du menar vännen så kan de känna sig träffade och fix it/bättra sig;)



Miljoner Kramar till dej!!



2011-07-21 @ 15:44:02
URL: http://www.cbergvalls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0