MMmmmm

Ja ni allt kan vända fort!! :/ men som tur är så gick det bra.
Eller vad man nu säger..
Jag blev väldigt rädd och tycker det är väldigt otäckt när det händer..
tankarna bara snurrade i huvudet på mig, samtidigt som ja försökte att jobba!!
Han få komma hem idag i alla fall och det är skönt att veta.
Tänker på er!!



Annars då så jobbade jag hela helgen och det gick bra.
Ledig idag och det är väldigt skönt, i alla fall när solen skinner o det är varmt ute.
Ska fixa en jordgubbstårta idag igen för det växer så mkt i vårat jordgubbsland. MUMS!!!

Ikväll blir det grillning och familjemys!!

Imorgon är det jobb igen och då jobbar jag kväll, sen dag i 3 dagar och sen är det ledig helg!!
Får se vad det blir då!

Nej nu ska jag sätta mig i solen en stund innan det är dax att fixa tårta.
Ha det bäst alla!!!


Var rädda om varandra, livet kan vända fort!

♥ YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.....♥




Kommentarer
Postat av: Carro

Men vad händer vännen??

2011-06-27 @ 16:54:17
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/
Postat av: Carro:B

Hej Gummsan!Hur är det med honom nu?Mår han bättre?



Det sägs att GODA VÄNNER kan spendera lång tid utan att talas vid, utan att vänskapen brister. Dessa vänner, när de träffas beter sig som om de sågs igår, tänker inte på hur lång tid gått, utan att de talats vid, eller hur långt ifrån varandra de bor. Om du har sådan tur att ha åtminstone en sådan vän, sätt detta på din status. De vet vilka de är ♥ ♥ ♥



Hoppas vi kan ses snart!!



Love u and miss u babe!!!



Kramar till DEJ och din familj!!

2011-06-30 @ 23:33:31
URL: http://www.cbergvalls.blogspot.com
Postat av: jenny

Ja de gör han....



Hoppas vi ses snart!!



Kram

2011-07-01 @ 16:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0