Award...

Jag fick denna award av Carro så nu tänkte ja göra detta!!!


Nu följer några saker som man ska göra när man fått denna award:
Länka till den man fått den av , fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar


1. När ingen ser eller hör mig
När ingen ser mig så går jag ofta runt i mjukisbyxor, tshirt, inge smink och jag
sjunger med i låtar som går på tv eller radion. (säkert falskt) Övar lite dans oxå :P


2. Jag går aldrig hemifrån utan
Mobilen, plånboken och nycklarnar


3. Min blogg heter som den gör för att
För att det var enkelt att komma ihåg adressen


4. Om jag vågade skulle jag
Ställa mig på en scen och sjunga någon låt inför publik

  
5. Om tio år kommer jag att
det vet ja inte, man kan ju hoppas att allt är bra med mig, familjen, nära och mina vänner.

Nu väljer jag att sända denna award till:
Carro Carina 

Hade tänkt att skicka till fler men de hade redan fått award, de har de jag skickat till nu med men men.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0