Upptadering

Ja nu är det dax för en uppdatering igen, hinner inte med att blogg riktigt när man går i skolan, tar hand om hemmet och håller på med gympan....
På fredag så kom Lotta och Janne med hunden Saga o hälsade på, de stannade till lördagen. Fick fick bla hjälp med att fixa i trädgården och sätta upp nya gardiner i kök och vardagsrum.
Tack tack för hjälpen!

Annars så är det skola som vanligt, barnen är på dagis o sen hem och fixa mat o gympa på de..
Stoffe tar sina springturer o tränar lite i källaren...

Idag så har basgruppen som ja ingår i skolan varit här hos mig o pluggat och det funkar super bra. Är så nöjd med vilka jag har i gruppen och jag känner att jag kommer att få bra vänner efter skolan slut!!
Tack till er för att ni är ni!! <3

Imorgon ska vi var här oxå o plugga, hoppas det går lika bra som idag och att vi har lika kul som vi alltid har när vi träffas.

Sen på eftermiddagen kommer mor o far att komma hit o vara barnvakt en stund så ja kan gå på gympa eftersom Stoffe jobbar kväll imorgon..
Tack för de mor o far!!


Bil har vi köpt ny oxå men den får vi inte förens ca 7 oktober!! *längtar*

Nej nu ska ja gå o mysa med barnen innan de ska gå och sova.
Jag ska äta kräftor men Anna efter de... MUMS!!

Ha det bäst!!

Kram på er..


*Saknar dig Katina*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack till dig för att du är du lilla "nöten";)

2011-09-28 @ 18:44:02
Postat av: Katina

SAKNAR DIG med jättemycket!

2011-10-01 @ 00:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0