Upptadering!!!

Ja uppdateringen har inte varit den bästa måste jag säga.... :/ men men
Vad här hänt sedan sist då???!!

Jo jag har ju börjat skolan läser på omvårdnadsutbildningen på masugnen här i Lindesberg och vi började 29 augusti och det är jätte kul..
Igår lämnade vi in ett grupparbete som vi fick godkänt på och det var det första arbetet i grupp!!
Ja vad ska man säga mer, klasskamraterna trivs jag med och det går bra med barnen o så oxå.

Annars så är det gympa som gäller fortfarande för mig, Stoffe ska ev börja på hemvärnet vad de nu innebär!! :)
Fast det blir kul för han att göra nått oxå och inte bara jag!

ÄLSKAR DID STOFFE!!


Sitter just nu o letar efter en bil till eller en ny bil!! Får se vad de blir för nå.

Nej nu ska jag ta o göra mig klar för skolan!

Fy vilket väder det är då.... REGN!! :(
Jaja inget man kan göra åt..


Ha det bra alla!!


*KATINA jag saknar dig, kom hem igen!!!!!!! *

Älskar mina vänner i HFS, GÄVLE, LINDE och i FINLAND!!!



Puss o hej!! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

<3

2011-09-07 @ 21:26:28
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0