Fredag!

Fredag idag och barnen ska till dagis och jag ska plugga lite :)

Senare ikväll så blir det Parkour/freerunning träning och barnen blir med då Stoffe är i Stockholm och gör någon utbildning inom hemvärnet. Så jag är gräsänka till nästa fredag den 20/4.

Ikväll efter träningen blir det kräftor och lite vin :D
morgondagen kommer det bli att packa till barnen som ska sova i Hällefors hos farmor och farfar, då jag ska jobba på Arena hallen. Ska hämta de på söndagen då.
På söndagen blir det kaffe med Maria K. det ska bli kul och ses igen. det var länge sedan. snacka lite skit och så vidare.

På måndag så börjar skolan igen efter 4 veckors praktik. det har varit bra, men vi börjar bra med tenta på tenta :/

Men men bara och ta tjuren vid hornen och köra på.


Nu ska ja göra mig och barnen klara för dagis!

Ha en jätte bra dag alla ihop! :D

Längtar efter min man, hoppas du har det bra!
Älskar dig <3

Puss och hej :P


Kommentarer
Postat av: Carro.B

Hej hopp gumman!Vi är i hfs skogarna från och med tisdag-söndag, så du vet!! PUSS PÅ ER

2012-04-16 @ 02:18:26
URL: http://cbergvalls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0