Kvällen är din

Igår satt ja och kollade på kvällen är din och då började jag fundera om det var något som jag verkligen vill göra... Men sen så tänkte jag att inte har jag gjort något sånt som de hade gjort på tvn, någon hade starta en fond, någon skänkte pengar till barn osv..

Men om jag fick chansen så vet jag inte vad ja skulle vilja göra, kan kanske komma på många grejer som åka på resa, sjunga, rusta huset och vara duktig på något...

Men om man förtjänar det vet jag inte, men man gör så gott man kan med allt.
Med pengar kommar man långt men om man inte har så mycket pengar då...???


Men jag är glad och lycklig ändå!

Har mina barn och min man.. Älskar er så mycket!


Älskar även mina vänner J,K,C,M,C,L Tack för att ni finns...



Ha det bra nu alla.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Carro

Med kärlek kommer man långt :)

2012-04-08 @ 10:15:20
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0