Fredag

Japp idag så är det fredag och Kristofer går på 4 veckor semester i eftermiddag, skönt för han.
Men ja går ingen semester, bara några dagar här och där..

Nu sitter jag med kaffe koppen i handen efter att barnen och jag ätit frukost.
Barnen leker och jag kollar blocket :)

Annars idag så vet jag inte beror lite på vädret.
uppehåll än så länge i alla fall......

Ledig idag men jobbar kväll lördag och söndag!!


Är så trött nu för tiden vet inte vad de beror på.. suck!!

Nej nu ska jag hänga lite tvätt!!


vi hörs! kramar på er...



Kommentarer
Postat av: Carro

Kul att du kommit igång med skrivandet igen :)

2012-07-13 @ 09:25:54
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/
Postat av: jenny

Ja jag försöker i alla fall.... :)

2012-07-13 @ 10:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0