Sova

Har lite svårt med att sova tycker jag... Vet inte varför???!! Hmm :/
Ja ja bara att försöka ändå..
Annars då?? Jo fick hem Linus dagis grejer idag då han ska börja förskoleklass till hösten... Se hans pärm med grejer han har gjort osv. Min första son blir stor kille! ;) tiden går så fort...
Kommer bli spännande att se hur det går för han och hur Lucas reagerar när inte Linus är på samma dagis längre.
Kommer att gå bra tror jag!

Jobbar och sliter hemma... Tvättar, lagar mat och städar osv. Veckorna springer förbi tycker jag.
Denna MAT som man ska göra varje dag och komma på själva rätten oxå är INTE kul... Men ett nödvändigt ont.. Har ni ( få som läser) några recept på god mat så kommentera gärna.....

Sen tränar jag och Maggi mycket ihop och det är så kul. Ska även gå till ett gym där kommun anställda får träna och det är bra öppettider med.. Dit ville Anna jag skulle bli med.. Bara att följa med!

Måste även säga att jag har inte druckit Coca cola på ca 2 månader (har smaka om det var lika gott som jag kom ihåg de) men inte i samma mängder längre som förut.. Känns bra! Dricker vatten eller kolsyrat vatten istället....

Badrummet är klart lite små detaljer kvar som ska upp sen kommer det bilder..

Nu ska jag sova. Hoppas på fint väder till studenterna imorgon här i Linde..

Ha det bra. Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0